Ajurvédská vonná svíčka Pitta dóša, Aqua Oud, 200g

380 

Přírodní Ájurvédská vonná svíčka vyrobená z luxusního kokosového másla a sójového vosku. Tato stylová svíčka je provoněná nejjemnějšími esenciálními oleji s vůní Aqua Oudh.

Není skladem

Katalogové číslo: PHNX0048 Kategorie: , , Štítky: ,

Popis

Luxusní a stylová ajurvédská vonná svíčka je  vyrobená z přírodního kokosového másla a sójového vosku. Svíčka je provoněná kvalitními a nejjemnějšími esenciálními oleji.

Svíčka je ručně vyrobená a doplněná bavlněným knotem.

Profil vůně: Pitta dóša

Rafinované a chladivé vodní tóny se dokonale snoubí s neodolatelně hřejivou a uklidňující vůní oleje z asámského agarového dřeva (OUD). Jedná se o svíčku, kterou musíte mít pro Pitta dóšu.

Vlastnosti Pitta dóši (konstituce)

Pitta je principem ohně a vody. Je zodpovědná za proces trávení a metabolismus. Základní funkcí této dóši je biochemická přeměna potravy a její energetické využití na fyzické úrovni spolu se zpracováním myšlenek a vjemů na úrovni mentálního a smyslového vnímání..

Specifikace produktu:

Materiál: Ajurvédská vonná svíčka ve skleněné dóze.

Vůně: Aqua Oud je chladivá a uklidňující

Složení: Kokosové máslo a sójový vosk s přírodními esenciálními oleji

Doba hoření: ±55 hodin

Manipulace:

Před pálením vždy zkraťte knot na 0,5 cm.

Přestaňte používat, když ve svíčce zůstane už jen ±1 cm vosku.

Nepalte déle než 4 hodiny najednou.

Pouze pro použití v interiéru.

Další informace

Hmotnost 0,-05 kg
Rozměry 10 × 10 × 10 cm

Mohlo by se Vám líbit…

  • Balzám na rty s kadidlem

    LUBAN kadidlový balzám na rty 15ml

    160 
    Do košíku
Přehled ochrany osobních údajů
Nezbytně nutné soubory cookies

Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.

Statistiky

Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.

Marketing

Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.